Liigu sisule
Tasuta saatmine alates 35€ 📦
REMINERALISEERIMINE

Kasutustingimused

  1. Üldsätted

1.1. Käesolevad ostureeglid (edaspidi „reeglid“) sätestavad Ostja ja Müüja vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse Ostja poolt veebipoest www.atedaktare.lt (edaspidi „e-pood“) kaupade ostmisel.

1.2. Käesolevates Eeskirjades on Müüja UAB "Natura medica", juriidilise isiku kood 303496405, registreeritud aadress: Kaunase linn, S. Banaičio g. 21 (edaspidi Müüja).

1.3. Ostja käesolevates reeglites on iga vähemalt 18-aastane füüsiline isik, kes on täisealine, samuti kõik juriidilised isikud, kes ostavad või kasutavad muid e-poe teenuseid.

1.4. Isikuandmed – Ostja isikuandmed, mille Ostja esitab e-poes registreerumisel või kaupade tellimisel, ning Ostja poolt ostetud kaupade ajalugu, kui selliste andmete töötlemisele kohaldatakse Leedu Vabariigi andmekaitseseaduse nõudeid.

1.5. Registreerudes või tellimuse esitades kinnitab Ostja tingimusteta, et ta on reeglitega nõuetekohaselt tutvunud ja kohustub neid järgima. Ostja hindab ja võtab endale sellest tulenevad kohustused ja vastutuse ning nõustub reeglitega täielikult. Müüja ei võta endale mingit riski ega vastutust ning on sellest tingimusteta vabastatud, kui Ostja ei ole reeglitega osaliselt või täielikult tutvunud, kuigi talle anti selline võimalus.

1.6. Koos Ostja esitatud tellimusega saavad käesolevatest Eeskirjadest Ostja ja Müüja vaheline leping ning mõlema poole jaoks siduv juriidiline dokument.

1.7. Müüjal on õigus reegleid muuta, parandada või täiendada. Ostjale e-poest ostu sooritamisel kehtivad tellimuse esitamise ajal kehtivad reeglid.

  1. Ostu-müügilepingu sõlmimise hetk

2.1. Ostja ja Müüja vaheline ostu-müügileping loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja, olles e-poes ostukorvi loonud, määranud kättetoimetamise aadressi, valinud makseviisi ning tutvunud reeglite, makse- ja kättetoimetamistingimuste ning muu esitatud teabega, klõpsab nupul „Kinnita“ ning kehtib kuni käesoleva lepingu kohustuste täieliku täitmiseni.

2.2. Teave makseviiside, tarnetingimuste ja hindade kohta avaldatakse ning Ostja peab sellega tutvuma e-poe jaotises „Makse ja kohaletoimetamine“.

2.3. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping on Müüja kaitse all.

2.4. Müüjal on õigus piirata Ostja e-poe kasutamist või tühistada Ostja registreering ette teatamata, kui Ostja kasutab e-poodi käesolevate reeglite vastaselt, püüab kahjustada e-poe stabiilsust ja turvalisust või rikub muul viisil Leedu Vabariigi õigusakte.

  1. Ostja õigused ja kohustused

3.1. Ostjal on õigus osta e-poest kaupu vastavalt käesolevatele eeskirjadele ja Leedu Vabariigi õigusaktidele.

3.2. Ostja, kes soovib e-poes tellimust esitada, peab esitama järgmised andmed: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, elukoha aadress. Kohustuslikud andmed on Müüjale vajalikud Ostja tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks. Ilma kohustuslike andmete esitamata ei saa Ostja kaupa tellida.

3.3. Ostja vastutab selle eest, et e-poes esitatud Ostja andmed on täpsed, õiged ja täielikud. Kui Ostja e-poes esitatud andmed muutuvad, peab ta need ajakohastama. Müüja ei vastuta mingil juhul kahju eest, mis on tekkinud Ostjale ja/või kolmandatele isikutele Ostja poolt ebaõigete ja/või mittetäielike isikuandmete esitamise või andmete muutmata jätmise või täiendamata jätmise tõttu pärast nende muutumist. Kui Ostja esitab e-poe kasutamisel kolmandate isikute isikuandmeid, vastutab Ostja ainuisikuliselt selliste andmete esitamise ja kasutamise seaduslikkuse eest.

  1. Müüja õigused ja kohustused

4.1. Müüjal on õigus e-poe tegevus ajutiselt või tähtajatult lõpetada ilma eraldi etteteatamiseta.

4.2. Müüja võimaldab Ostjal e-poe pakutavaid teenuseid nõuetekohaselt kasutada.

4.3. Enne lepingu sõlmimist peab Müüja andma Ostjale selget ja arusaadavat teavet vastavalt Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku (edaspidi TsS) sätetele.

4.4. Müüja kohustub korraldama Ostja tellitud kauba kohaletoimetamise Ostja määratud aadressile.

4.5. Kui Müüjal ei ole oluliste asjaolude tõttu võimalik tellitud kaupa Ostjale tarnida, kohustub ta Ostja poolt tasutud raha tagastama 5 (viie) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul vabaneb Müüja vastutusest kauba mittetarnetamise eest.

  1. Kaupade tellimine ja kohaletoimetamine

5.1. Kauba kohaletoimetamine ostjale:

5.1.1. Ostja, kes on tellimuse vormistamisel valinud kauba kättetoimetamise teenuse, kohustub märkima kauba täpse kättetoimetamise asukoha.

5.1.2. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Juhul, kui ta ei saa kaupa ise vastu võtta ning kaup toimetatakse määratud aadressile ja Ostja esitatud muude andmete alusel, ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale nõudeid kauba ebasobivale üksusele toimetamise kohta.

5.1.3. Kauba toimetab kohale Müüja või tema volitatud esindaja.

5.2. Kaup toimetatakse Ostja määratud aadressile 2–5 (kahe–viie) tööpäeva jooksul alates kauba ja kauba transpordi eest tasumise laekumist. Kaupa toimetatakse kohale üle kogu Leedu ja välismaale.

5.3. Täpne kättetoimetamise hind sõltub tellitud kauba kaalust, mahust, mõõtmetest ja kättetoimetamise asukohast, seega edastatakse Ostjale lõplik tellimuse hind alles pärast tellimuse esitamist.

5.4. Kauba „Koju“ kohaletoimetamisel peab Ostja koos transpordiettevõtte esindajaga kontrollima saadetise seisukorda, kauba kogust, kvaliteeti ja valikut.

5.5. Saadetise kahjustuste, kauba koguse või sortimendi lahknevuste märkamisel ei tohi Ostja saadetist vastu võtta ja märkida selle saatelehele. Kui Ostja võtab saadetise vastu ja allkirjastab saatelehe ilma märkusteta, loetakse, et üleantud saadetis on defektideta ning kauba kogus ja sortiment vastavad lepingu tingimustele.

5.6. Kauba kohaletoimetamisel Ostja määratud aadressile loetakse kaup Ostjale üleantuks. Kui kaupa ei toimetata kohale planeeritud tarnekuupäeval, on Ostja kohustatud sellest Müüjat viivitamatult, kuid mitte hiljem kui järgmisel päeval pärast planeeritud tarnekuupäeva, teavitama. Ostja, kes ei teavita Müüjat õigeaegselt kohaletoimetamata kaubast, kaotab õiguse esitada Müüjale nõudeid kauba mitteõigeaegse kohaletoimetamise kohta.

5.7. Kui kauba hind ületab 868,86 eurot, antakse kaup saajale üle isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kui Ostja kaupa kätte ei saa, peab Ostja tellimuse kohaletoimetamise andmete täitmisel märkima kauba kättesaava isiku andmed.

5.8. Kaup tarnitakse tööpäevadel, välja arvatud laupäev, pühapäev ja riigipühad, mis on Leedu Vabariigi õigusaktide kohaselt kuulutatud puhkepäevadeks.

  1. Lepingu sõlmimine, kauba vahetamine ja tagastamine

6.1. Ostjal ei ole õigust ostu-müügilepingust taganeda ja Müüjale tagastada järgmisi kaupu:

6.1.2. kvaliteetsed toiduained, sh toidulisandid;

6.1.3. kvaliteetsed kaubad, mida Ostja on kasutanud, kahjustanud, mille pakendit on kahjustanud või mis on Ostja muude toimingute tõttu kaotanud oma kaubandusliku välimuse, samuti mittetäielikud kaubad (näiteks on Kauba teatud osad kadunud, pakend on kadunud või kahjustatud, puudub kasutusjuhend või garantiiraamat, kui see on väljastatud jne);

6.1.4. muud Kaubad, mille vastuvõtmisest Müüjal on õigus keelduda vastavalt kehtivale õigusele.

6.2. Kaup loetakse ebakvaliteetseks, kui Kauba säilivusaeg on möödunud, Kaup sisaldab seadusega keelatud koostisosi, Kauba konsistents või muud olulised omadused on muutunud ebaõigete hoiustamistingimuste tõttu enne Kauba transportimist või Ostjale üleandmist, Kaup on mehaaniliselt kahjustatud, selle pakend on kahjustatud või Kaubal esineb muid kvaliteedivigu. E-poes müüakse Kaupa, millel on säilivusaeg, säilivusajaga vähemalt 3 (kolm) kuud, välja arvatud juhul, kui E-pood on selgelt märkinud, et konkreetse Toote säilivusaeg on lühem.

6.3. Ostjal on õigus tagastada Müüjale Veebipoest tellitud või ostetud Kaubad, mis ei ole nimetatud Eeskirjade punktis 8.1, taganedes sõlmitud kauba müügilepingust kogu tellimuses sisalduva Kauba või selle osa suhtes. Selle õiguse teostamiseks peab Ostja:

6.3.1. teavitama Müüjat lepingust taganemisest e-posti teel hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba Ostjale üleandmise kuupäevast. info@atedaktare.lt esitades täidetud Kauglepingu või väljaspool äriruume sõlmitud lepingu taganemisvormi näidis; ja

6.3.2. hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Müüja lepingust taganemise kohta teatamise kuupäevast vastavalt Eeskirjade punktile 8.3.1, andma Müüjale üle Kauba koos Kauba ostu tõendava dokumendiga (maksekorralduse ja/või käibemaksuarve koopia) ja muude seotud dokumentidega (näiteks garantii- ja hooldusraamat), kui need on kohaldatavad, käesolevate Eeskirjade punktis 8.7 sätestatud viisil.

6.4. Ostjatele antakse seadusega ettenähtud garantii. Kui Tootele kehtib tootja (kommerts)garantii, on kogu kirjalik teave selle tingimuste kohta Tootele lisatud.

6.5. Tagastatav või vahetatav kvaliteetne Kaup peab olema edasimüügiks sobiv – avamata, kahjustamata, oma kaubanduslikku välimust kaotamata (sildid eemaldamata või kahjustatud, kaitsekiled rebenemata jne) ning seda ei tohi kasutada. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis, samas komplektatsioonis, nagu Ostja selle sai, esitades tingimata Kauba ostu tõendava dokumendi, garantiikaardi (kui see on väljastatud), kasutusjuhendi ja muud Kauba lisatarvikud. Kui Kaup ei ole täielik, on kahjustatud, korrast ära või ei ole korralikult pakendatud, on Müüjal õigus Kaupa mitte vastu võtta, seda mitte vahetada ja Ostja poolt Kauba eest makstud raha mitte tagastada.

6.6. Käesolevate reeglite punktis 8.3 sätestatud kvaliteetse toote tagastamise õigust võib teostada ainult Ostja, keda käsitletakse õigusaktide kohaselt tarbijana, st füüsiline isik, kes väljendab oma tahet toodet osta, ostab ja kasutab seda isiklikeks, perekondlikeks, majapidamisvajadusteks, mis ei ole seotud ettevõtluse või kutsetegevusega.

6.7. Ebapiisava kvaliteediga kaup vahetatakse või tagastatakse vastavalt käesolevatele eeskirjadele ja Kauba ostmise ajal kehtivatele Leedu Vabariigi õigusaktidele.

6.8. Kauba tagastamise tingimused lepitakse Ostjaga individuaalselt kokku, kui Ostja võtab Müüjaga ühendust.

6.9. Kauba tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale Kauba eest tasutud raha 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Kauba tagastamise kuupäevast, kandes raha Kauba eest maksja pangakontole, välja arvatud juhul, kui Müüja ja Ostja lepivad kokku muus hüvitamisviisis (nt lojaalsuspunktid), mis on Ostjale vastuvõetav.

  1. Vastutus

7.1. Ostja vastutab e-poe registreerimisvormil esitatud andmete õigsuse eest. Ostja vastutab registreerimisvormil esitatud isikuandmete ebaõigsusest või ebatäpsusest tulenevate tagajärgede eest.

7.2. Ostja nõusolek oma isikuandmete töötlemiseks otseturunduse eesmärgil tähendab tema nõusolekut, et Müüja või tema volitatud andmetöötlejad koostavad ja saadavad nende andmete põhjal Ostjale eripakkumisi, reklaam- ja muud teavet, mis on seotud e-poe tegevuse, seal müüdavate kaupade jms.

7.3. Ostja esitatud isikuandmeid kasutavad ainult Müüja või tema volitatud andmetöötlejad ja partnerid, kellega Müüja teeb koostööd e-poe haldamisel või seal osutatavate teenuste või kaubanduse korraldamisel, kaupade kohaletoimetamisel ja/või muude Ostja tellimuse esitamise või täitmisega seotud teenuste osutamisel. Müüja ei avalda Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud käesolevas punktis nimetatud volitatud andmetöötlejatele ja partneritele või kui ta on selleks kohustatud Leedu Vabariigi õigusaktidega sätestatud juhtudel.

7.4. Pooled vastutavad e-poe vahendusel sõlmitud ostu-müügilepingu rikkumise eest Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.

7.5. Võttes arvesse Leedu Vabariigi elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 lõike 3 sätteid, nõustub Ostja Müüjaga, et Ostja toimingute kinnitamine e-poes e-poe sisselogimisandmete (identifitseerimiskoodi) abil omab elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 lõikes 1 sätestatud elektroonilise allkirja õigusjõudu (st omab sama õigusjõudu kui allkiri kirjalikes dokumentides ja on kohtus lubatav tõendina). Ostja peab kaitsma oma e-poe sisselogimisandmeid ja mitte neid avaldama, tagama, et andmed on teada ainult talle ja et ainult tema kasutab neid, mitte edastama neid ega looma muul viisil võimalust teistele isikutele nendega tutvuda ja neid kasutada. Kui on kahtlus, et sisselogimisandmed võis olla teada saanud teine isik, tuleb sellest viivitamatult Müüjat teavitada, samuti teavitada Müüjat viivitamatult e-poe sisselogimisandmete rikkumisest või avalikustamisest. Kõik Ostja e-poe sisselogimisandmete abil tehtud toimingud loetakse Ostja poolt tehtuks ning Ostja vastutab täielikult selliste toimingute tagajärgede eest.

7.6. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebisaitidel esitatud teabe eest, isegi kui Ostja pääseb neile veebisaitidele Müüja e-poes olevate linkide kaudu.

7.7. Kahju tekkimise korral hüvitab süüdlane teisele poolele tekkinud kahju.

  1. Teabe saatmine

8.1. Müüja saadab kõik teated Ostja registreerimisvormis esitatud e-posti aadressile.

8.2. Ostja peab saatma kõik sõnumid ja küsimused Müüja e-poe jaotises „Kontaktid“ märgitud aadressile.

  1. Toote kvaliteedi garantii ja säilivusaeg

9.1. Iga e-poe toote omadused on üldjuhul iga toote juures eraldi välja toodud.

9.2. Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes olevate kaupade värvus, kuju või muud parameetrid ei pruugi Ostja poolt kasutatava kuvari iseärasuste tõttu vastata kauba tegelikule suurusele, kujule ja värvile.

9.3. Juhtudel, kui õigusaktide alusel on konkreetsele kaubale kehtestatud säilivusaeg, kohustub Müüja müüma sellise kauba Ostjale sellisel viisil ja sellise tähtaja jooksul, et Ostjal oleks reaalne võimalus seda kaupa enne säilivusaja lõppu kasutada.

  1. Lõppsätted

10.1. Kõik Ostja ja Müüja vahelisest lepingust tulenevad või sellega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.

10.2. Ostja võib Müüjaga ühendust võtta, esitada kaebusi, nõudeid, saada teavet jne, võttes Müüjaga ühendust käesolevate Eeskirjade punktis 1.2 nimetatud kontaktandmete kaudu, kui käesolevates Eeskirjades ei ole sätestatud teisiti.

10.3. Leping sõlmitakse, täidetakse ja kogu suhtlus Ostja ja Müüja vahel toimub riigikeeles.

Meie veebipoest ostetud toote või teenuse kohta saate esitada taotluse/kaebuse riiklikule tarbijakaitseteenistusele (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: tarnyba@vvtat.lt , tel. 8 5 262 67 51, faks (8 5) 279 1466, veebisait www.vvtat.lt (ka riikliku tarbijakaitseteenistuse territoriaalsetele osakondadele maakondades) – kas täita taotlusvorm EGS-i platvormil ec.europa.eu/odr/ või tarbijaõiguste infosüsteemis (CRIS).