Liigu sisule
-7% nuolaida su kodu: RUDUO, apsiperkant už 99€ (kai krepšelio suma susideda iš prekių be nuolaidos).

Kauba tagastamine

  1. Lepingu sõlmimine, kauba vahetamine ja tagastamine

6.1 Ostjal on õigus ilma põhjenduseta ja ilma tsiviilseadustiku artiklis 6.228 11 sätestatud kuludeta ostu-müügilepingust taganeda neljateistkümne päeva jooksul, välja arvatud tsiviilseadustiku artiklis 6.228 10 sätestatud juhtudel. Artikli lõikes 2 sätestatud erand.

6.2. Kaup loetakse ebakvaliteetseks, kui kauba säilivusaeg on möödunud, kaup sisaldab seadusega keelatud koostisosi, kauba konsistents või muud olulised omadused on muutunud ebaõigete hoiustamistingimuste tõttu enne kauba üleandmist Ostjale, kaup on mehaaniliselt kahjustatud, selle pakend on kahjustatud või esineb muid kauba kvaliteedivigu.

6.3. Ostjal on õigus e-poest tellitud või ostetud kaup Müüjale tagastada, välja arvatud Eeskirjade punktis 6.1 nimetatud erandid, taganedes sõlmitud kauba müügilepingust kogu tellimuses oleva kauba või selle osa suhtes. Selle õiguse teostamiseks peab Ostja:

6.3.1. teavitama Müüjat lepingust taganemisest e-posti teel hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba Ostjale üleandmise kuupäevast. info@atedaktare.lt esitades täidetud Kauglepingu või väljaspool äriruume sõlmitud lepingu taganemisvormi näidis ; ja

6.3.2 hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Müüja lepingust taganemise kohta teatamise kuupäevast andma kauba Müüjale üle vastavalt Eeskirjade punktile 6.8 koos kauba ostu tõendava dokumendiga (maksekorralduse ja/või arve koopia).

6.4. Tagastatav või vahetatav kvaliteetne kaup peab olema kahjustamata, oma kaubanduslikku välimust kaotamata (sildid ei tohi olla eemaldatud ega kahjustatud, kaitsekiled ei tohi olla rebenenud jne) ja seda ei tohi kasutada. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis, samas komplektatsioonis, nagu Ostja selle sai, esitades tingimata kauba ostu tõendava dokumendi, garantiikaardi (kui see on väljastatud), kasutusjuhendi ja muud kauba lisatarvikud. Kui kaup ei ole täielik, on kahjustatud, korrast ära või ei ole korralikult pakendatud, on Müüjal õigus kaupa mitte vastu võtta, seda mitte vahetada ja Ostjale kauba eest makstud raha mitte tagastada.

6.5. Ostja võib esitada kauba puuduste kohta nõudeid mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast. Kui tarnitud kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, on Ostjal vastavalt tsiviilseadustiku artiklile 6.364 1 Ostjal on õigus nõuda kauba nõuetekohase kvaliteedi tagamist, kauba hinna proportsionaalset alandamist või ostu-müügilepingu ühepoolset lõpetamist. Kui Ostja ostu-müügilepingu lõpetab (kauba ebapiisava kvaliteedi tõttu), peab Ostja kauba Müüjale oma kulul tagastama ning Müüja peab tagastatud kauba kättesaamisel või Ostja esitatud tõenditel kauba saatmise kohta Ostjale tagastama kauba eest tasutud hinna hiljemalt neljateistkümne päeva jooksul.

6.6. Käesolevate reeglite punktis 6.3 sätestatud õigust võib teostada ainult Ostja, keda käsitletakse õigusaktide kohaselt tarbijana, st füüsiline isik, kes väljendab oma tahet osta, ostab ja kasutab toodet isiklike, perekondlike või majapidamisvajaduste rahuldamiseks.

6.7. Ebapiisava kvaliteediga kaup vahetatakse või tagastatakse vastavalt käesolevatele eeskirjadele ja kauba ostmise ajal kehtivatele Leedu Vabariigi õigusaktidele.

6.8. Kaupa võib Müüjale üle anda (tagastada):

6.8.1. kui kaup toimetati Ostjale kullerteenusega, lepitakse kauba tagastamise tingimused kokku individuaalselt, võttes Ostja Müüjaga ühendust e-posti teel. info@atedaktare.lt

6.9. Eeskirjades sätestatud kauba tagastamise juhtudel tagastab Müüja kauba eest tasutud raha (sealhulgas Ostja poolt tasutud kättetoimetamiskulud) Ostjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kuupäevast, mil ta sai Ostja lepingust taganemise teate, kandes raha kauba eest maksja pangakontole. Ostja peab katma kauba tagastamisega seotud otsesed kulud.

6.9.1. Kui toode tagastatakse Ostja algatusel (mitte toote puudujäägi või defekti tõttu), tasub Ostja toote Müüja lattu tagastamise kulud ning tagastatavast summast arvatakse maha panga või muu maksesüsteemi poolt rakendatud tasud - 10% tagastatavast summast.

Meie veebipoest ostetud toote või teenuse kohta saate esitada taotluse/kaebuse riiklikule tarbijakaitseteenistusele (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: tarnyba@vvtat.lt , tel. 8 5 262 67 51, faks (8 5) 279 1466, veebisait www.vvtat.lt (ka riikliku tarbijakaitseteenistuse territoriaalsetele osakondadele maakondades) – kas täita taotlusvorm EGS-i platvormil ec.europa.eu/odr/ või tarbijaõiguste infosüsteemis (CRIS).